Časté dotazy (FAQ)


Kdy objednávka bude odeslána..?

Veškeré zboží je skladem, zboží se připraví po připsání platby. Odesílá se následující pracovní den.


Jak dlouho trvá přeprava..?

Přepravce zboží doručí obvykle mezi druhým a třetím dnem.


Na jaký účet a kde je variabilní symbol..?

Objednávka druh platby převodem se platí na účet vedený u Fia banky číslo účtu 2701178476 / 2010  a variabilní symbol je vždy číslo objednávky.


Kolik stojí doprava..?

Doprava  stojí 129Kč 


Zboží které jsem našel/la na Facebooku nemohu najít...?

Zboží je pravděpodobně vyprodané, můžete nás kontaktovat přes kontaktní formulář.


Na webu nejde vložit zboží do košíku..?

Pravděpodobně zboží je vyprodané nebo není v žádaném množství. 


Kde najdu kompletní přehled  objednávky..?

Pokud máte vytvořený účet. Veškeré informace vidíte ve svém účtu, stav objednávky.... V opačném případě neregistrovaný zákazník je informován o stavu objednávky e-mailem.

 

Byla vytvořena objednávka a nedorazil žádný e-mail..?

Pravděpodobně při objednávce došlo k překlepu e-mailové adresy. V tom případě nás kontaktujte.

Vyčkejte 10min, někdy dochází k přetížení vašeho e-mailového hostitele.

Koukněte se do spamové složky


Kde najdu reklamační formulář...?

Formulář najdete v dolní části stránky je odkaz reklamace, využijete tento elektronický formulář.  Urychlíte proces reklamace i odstoupení od smlouvy. Zboží neodesílejte bez vyplnění tohoto formuláře nemuselo by být přijato, Děkujeme Vám.


Zboží bylo skladem a nedorazilo ...?

Ano to se může stát u posledních kusů nebo když je o produkt velký zájem. Je to z důvodu pozdní platby připsané na našem úctě za objednaný produkt. Upřednostňujeme zákazníky kteří mají produkt zaplacený. Peníze Vám budou ihned vráceny.



Věříme že jsme Vám pomohli, ale pokud máte jakékoliv otázky (Napište nám)


UNITruhlík.cz