Postup reklamace a vrácení

 

Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno jde vyřešit.

 

Zásilka je poškozená

 Až vám přepravce doručí balíček, pečlivě ho překontrolujte. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte Váš balíček.

 

Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?

 Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně prostřednictvím (Formulář reklamace a vrácení).  Uveďte číslo objednávky, název výrobku, model produktu a důvod reklamace. Veškeré informace máte v objednávce. Dle Vaší zprávy nebo dohody budeme postupovat výměna nebo vrácení peněz za zboží.

 

Zboží nebylo dodáno kompletní

 Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte vědět na e-mail info@unitruhlik.cz nebo elektronickým formulářem a do zprávy napište jaké zboží chybí v objednávce a my vám scházející zboží ihned zašleme.

  

Při vrácení a reklamace vyplňte elektronický formulář a zboží prosím odešlete na adresu:

Pavel Sýkora - UNITruhlík.cz

Slunečná 142

25241 Dolní Břežany


 Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte na naši zákaznickou linku, kde Vám rádi poradíme. Telefon je +420 607456453 nebo napište,  zastihnete nás každý pracovní den od 11:00 do 15:00 hodin.